woensdag 20 maart 2013

Zakjes

Ik heb 15 hele lieve kinderen in de klas, die af en toe best eens wat verwend mogen worden. Ik kreeg inspiratie op Pinterest en ben gisteren en vandaag aan de slag gegaan. Gelukkig heb ik 'maar' 15 kinderen in de klas, dat scheelt veel werk, al was dit een leuke bezigheid!
 
Voor de meisjes een zakje met lieve roosjes in hartjes en voor de jongens een door mijn man uitgezocht stofje: wegen en autootjes. Gelukkig staat er op een heel aantal een trekker, want daar zijn de jongens dol op. Dat krijg je met een school op het platteland!
 
Nog een paar paaseitjes erin en ik ga nog even op jacht naar van die schattige kuikentjes, die je vlak voor Pasen in de winkels kunt vinden. Nu maar hopen dat de kinderen het net zo leuk vinden als ik. 
 

Wil je ook van dit soort zakjes maken? Bij Elisanna vind je een duidelijke uitleg. Ik ben benieuwd naar jullie resultaat!

Succes!

1 opmerking: