donderdag 28 maart 2013

Kringloopgeluk

Vandaag viel er een boek op de mat. Het boek 'Kringloopgeluk'. Een boek waarvan ik hoopte dat het net zo leuk zou zijn als de blog van de schrijfster. Ik heb snel de verpakking eraf gehaald en ben er in gaan bladeren. Echt lezen heb ik nog niet eens gedaan, maar ik ben zó enthousiast! Ik word er helemaal vrolijk van! Er staan allerlei dingen in om zelf te maken: haakdingen, papieren dingen. Erg leuk en zeker de moeite van het aanschaffen waard!
 

Jullie een hele fijne dag en ik kruip lekker in m'n boek!
 

3 opmerkingen:

  1. Weet je dat de schrijfster van dit boek, enkele weken geleden bij jou overbuurvrouw was............grappig he? Liefs veer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk he, ik had het gelezen. Had ik toen moeten weten, dan was ik even naar de overkant gelopen ;)
      Maar eh... ik heb 'm al uit, dus als je 'm eens wilt lenen... Kopen is leuker trouwens hoor!
      Liefs

      Verwijderen
  2. Heerlijk toch weer een boek om in weg te duiken!!! Oh ik zie dat je hem al uit hebt....
    Ik had alleen geneust in mijn boek, met pasen zal ik er eens induiken :))

    Fijne paasdagen

    BeantwoordenVerwijderen