vrijdag 22 maart 2013

Kringloopvondsten #2

Vandaag ben ik met m'n zusje wezen touren door het Groninger land. Wij zijn nog niet zo bedreven in het zogenaamde kringloopshoppen en zijn afgegaan op meningen van anderen en van de winkels die we op internet tegenkwamen. De eerste kringloop, 'Gebruukt en nij', was een succes! Wat een geweldige spullen kun je daar vinden. We konden onze lol niet op. Hier zijn we ook allebei direct geslaagd. Voor onze moeder hebben we nog een soort ingelijst tegeltje gekocht met een wijsheid wat perfect bij haar past. Uiteraard met een knipoog ;) Helaas geen foto, we hebben hem direct gegeven.

Onderstaande dingen heb ik gevonden. Een boek met prachtige platen en een lotto. De grote platen van de lotto kan ik leuk gebruiken als ansichtkaarten. Wat ik met de kleine plaatjes ga doen weet ik nog niet, maar daar kan ik vast wel iets voor verzinnen!


De andere kringlopen waren geen succes. Dus: Als je nog leuke kringlopen in de provincies Groningen, Drenthe of Friesland weet, laat het me weten!

2 opmerkingen: