dinsdag 26 maart 2013

Een knap zakje

Vorige week heb ik een een jasje voor de tissuedoos genaaid uit het boek 'zo geknipt'. Wat een fantastisch boek! De handleidingen zijn heel duidelijk. Vrijdag ga ik op kraamvisite en ik wilde hier graag wat voor maken. Ik had nog stof over van de zakjes, die ik voor de kinderen uit mijn klas had gemaakt en hier ben ik mee aan de slag gegaan. Ik heb een knapzakje genaaid. Het leuke is dat je de mogelijkheid hebt om te kiezen uit een kleiner en een groter model. Ik heb het kleinere model gemaakt. Het kostte wat strijd, want m'n naaimachine deed gisteren niet helemaal wat ik wilde, maar na wat olie te smeren, ging het weer als een trein!


Aan de voorkant van de tas, onder het sterretjesgedeelte, zit een lus. Als je deze aantrekt, komt er nog een extra vak tevoorschijn. Ideaal!

Vanochtend ben ik nog met mijn moeder naar de stofjesmarkt geweest. Ik heb nog weer van alles gekocht. Binnenkort ga ik een jurkje naaien met een bijpassend vestje en ondertussen haak ik vrolijk verder met het kleed voor m'n zusje.

Fijne dag!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, dat is iets leuks!
    Na een berichtje op m'n blog ben ik hier verzeild geraakt en ik ga je ook volgen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen