dinsdag 12 maart 2013

Kleine projectjes

Inmiddels is het alweer een tijdje geleden dat ik wat op m'n blog heb gezet. Helaas ontkwam ik deze keer niet aan de griep, dus heel veel zin om te gaan haken of bloggen had ik dan ook niet. Hoogste tijd om weer eens wat te plaatsen! Deze keer 'kleine projectjes'.

Allereerst de sleutelhanger die ik al een tijdje gebruik. Hij is dus ook niet meer zo rond :)
Je kunt het patroon hier vinden. Ik heb het resultaat van dit patroon al veel meer op het internet voorbij zien komen. Dat geeft waarschijnlijk wel aan hoe gemakkelijk het te maken is.


Een tijdje geleden kreeg ik twee boekjes. Eén heet 'Yummy haken'. Hierin staan allerlei lekkernijen. De vriendin van m'n broertje, van wie ik dit boekje ook heb gekregen, is dol op cupcakes maken. Toen ze haar propedeuse had gehaald, moest ik dit natuurlijk wel voor haar haken!


Ze vond het helemaal geweldig. Het is een aardbeiencupcake geworden.

Het andere boekje heet 'minidiertjes haken'. Ook hier heb ik wat uit geprobeerd. Het is de octupus geworden. Leuk, niet!?



Veel haakplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten