zondag 22 december 2013

Jasje voor de tissuedoos voor oma

Oma is morgen jarig en ik wilde graag iets voor haar naaien. Maar ja, wat naai je dan? Ik vind het wel leuk als het ook een zinvol cadeau is, dus werd het een jasje voor de tissuedoos. Ook deze is wederom omkeerbaar. De stof op het bovenste fotootje past perfect bij hun in huis, dus dat komt helemaal goed denk ik!

 
Het is wel weer om zo'n doos in huis te hebben staan. Zelf heb ik gelukkig nog niet zoveel last van gesnotter!
 
Het is wel lastig om met die donkere weer foto's te maken. Nou ja, het maken van foto's is niet zo'n probleem. Lichte, heldere foto's maken, dat is een stuk lastiger! Iemand tips?
 
Mijn man is de komende week de hele week vrij. Heerlijk! Van wandelen en andere leuke dingen doen zal het niet echt komen, want we gaan flink aan de klus. Hopelijk hebben we aan het einde van de week alles geverfd en kan ik aan het inrichten!
 
Fijne zondag verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten