dinsdag 16 september 2014

De verleiding niet kunnen weerstaan

Vorige week dacht ik nog dat ik niet meer zou gaan naaien. Niets is minder waar. Gisteren en vandaag ben ik er toch nog even achter gekropen. Alles is klaar voor de komst van de baby, dus daar hoef ik niets meer voor te doen. Het huis is schoon en vanochtend ben ik nog even bij vrienden een kop thee wezen halen. En dan zit je op de bank... Dan toch maar naaien! Ik had er zo'n zin in en kon de verleiding niet weerstaan.

Gisteren vond ik bij haar een idee voor deze sleutelhanger. Makkelijk, snel klaar en een leuk resultaat. Ik heb ze overigens zonder vlieseline gemaakt. Dit wil ook prima!


Vorige week maakte ik voor mijn zusje twee knijperzakjes. Een collega vond ze zó leuk dat ze ook wel eentje wilde. Ik had al aangegeven dat ik deze wel wilde maken, maar na de komst van de baby. Ach, als ik dan toch nog tijd heb... Dus ook nog een knijperzakje voor mijn zusjes collega. Heel veel plezier er van!



1 opmerking:

  1. leuk die knijperzakjes.staat ook nog op mijn planning en de sleutelhangers mogen ook gezien worden

    BeantwoordenVerwijderen