maandag 4 februari 2013

Uit de 'oude' doos


Voordat ik met m'n blog ben begonnen, had ik uiteraard ook al een aantal dingen gehaakt. Deze wil ik jullie uiteraard niet onthouden! ;) Dit is overigens niet alles, maar her en der heb ik ook wel eens wat weggegeven als cadeautje. Wie weet kan ik af en toe nog eens een foto krijgen van mijn haaksels en kan ik ze alsnog aan jullie laten zien.

In de herfst heb ik deze paddenstoelen gehaakt. Ze zijn vrij gemakkelijk te maken en toch is het me gelukt om bij één paddenstoel per ongeluk helemaal van het patroon af te wijken. De hoed is veel smaller geworden. Maar dat hindert niet, in het echt is er natuurlijk ook geen paddestoel gelijk! Ik vond dit patroon bij 'Grietjekarwietje'.
 

Een paar weken geleden hadden we een jarige in de familie. Helaas kon ik niet heen, dus toen heb ik voor haar een slinger gehaakt en deze naar haar opgestuurd. Bij ons thuis staat hij ook wel gezellig, wie weet maak ik er nog eens een! De slinger heb ik gevonden bij Karin. Ik heb het wel iets anders gedaan, dan hoe het staat aangeven in het patroon. Ik heb alleen in de achterste lusjes gehaakt, zodat je ribbels krijgt. Ook worden de vlaggetjes dan iets langer, maar dat zal niet veel schelen hoor!


Op de camping in Frankrijk afgelopen zomer heb ik dit kleed gehaakt. Dit is een hele grote granny square. Je haakt het zo weg, heerlijk!


Ik wilde er nog twee gehaakte knuffels bij zetten, maar om de een of andere reden krijg ik die foto's niet groot. Ik zal zo nog een nieuwe pagina maken, dan kunnen jullie deze foto's ook goed zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten