vrijdag 23 mei 2014

Een muis voor Hidde

Hoera! Hidde is geboren! Inmiddels is hij alweer zo'n twee maanden oud. Zometeen ga ik op kraamvisite en neem ik deze muis voor hem mee. Het patroon van de muis is gratis én in het Nederlands. Ideaal dus voor zuinige Nederlanders! ;) Zijn Belgen ook zuinig? Van ons wordt het dan wel gezegd, maar van Belgen weet ik het niet.

Oja, maar het patroon kun je *hier* vinden. Leuke blog overigens!


Genieten jullie ook zo van het weer? Ik vind het heerlijk! Zonder jas naar buiten en in een t-shirt of hemdje.

Ik zag trouwens dat dit mijn 99e blogbericht is. Tijd voor een give-away! Ik zal eens nadenken wat ik weg ga geven. Houd mijn blog dus in de gaten!

Fijne dag!

Lieve groeten, Marianne

4 opmerkingen:

  1. Hij is leuk!! En ik ben geen belg, dus geen idee :'-) Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi,
    Dank voor je reactie op mijn blogje!
    Ik denk dat je adresgegevens niet helemaal goed zijn overgekomen,
    wil je ze alsnog mailen naar bymyselff@gmail.com? Ik wilde je graag een kaartje sturen ;)
    Groetjes en een fijne avond, Lies van By Myself

    BeantwoordenVerwijderen