maandag 29 april 2013

Tas met bloem

Omdat ik het boek 'Zo geknipt!' bezit, heb ik me ingeschreven voor de blog 'Zo geknipt sew along'. Er is een agenda gemaakt, zodat er elke maand twee of meerdere 'recepten' op het programma staan, die je kunt naaien en waarvan je het resultaat op de blog kunt zetten. Deze maand was onder andere de bloem aan de beurt. Ik heb de bloem iets kleiner gemaakt dan het patroon. Achteraf had ´ie best groter gekund.
 
Ik wist niet zo goed wat ik met een bloem aan moest. M´n haren zijn kort, dus met een speldje in m´n haar is niet zo heel charmant...  Ik had ook geen tas waar die wel op kon, maar die kon ik natuurlijk wel maken! Deze tas staat in hetzelfde boek. Er zit een binnenzak in, ideaal! 
 

De stofjes kocht ik vorige week op de markt in Groningen. Ik vind vooral de bloemetjesstof erg mooi!

Gelukkig schijnt de zon weer. Nog eventjes boven stofzuigen en dan lekker naar de volkstuin!

Fijne koninginnedag morgen! En voor degene die vakantie heeft, geniet er van!

2 opmerkingen:

  1. Superhandig en leuk tasje! En ok ik ben helemaal weg van de bloemetjesstof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ! Ik heb dit stofje ook en word daar helemaal vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen