zaterdag 28 juni 2014

Tadaaa! M'n eerste bestelling!

Eigenlijk wou ik niet aan: bestellingen. Want dan moest ik verplicht aan het naaien. Nu hebben vrienden van m'n zusje en zwager een kleintje gekregen en ze vroeg of ik een labeldoekje wilde naaien, mét die leuke knisper! Tja... ik ben toch maar overstag gegaan ;-)

Het is niet zo'n heel lang projectje, en goed te doen. Dus bij dezen: mijn eerste bestelling!



Het zoontje heet Adam, leuke naam vind ik overigens, dus deze werd er op geflockt. Eerst had ik op de verkeerde kant van de folie getekend en ik was al aan het knippen. Lekker handig! Gelukkig ontdekte ik het voordat ik de strijkijzer er op zette...

Volgens mij is er nog geen duidelijke handleiding op internet van het labeldoekje. Heeft iemand daar belangstelling voor? Want dan zal ik de volgende keer dat ik een labeldoekje foto's maken tijdens het proces. Dan zal ik ze daarna op m'n blog plaatsen. Moet ik het niet vergeten. Dat wil nog wel eens gebeuren door de hormonen...

Fijn weekend!

7 opmerkingen:

  1. Leuk dat je werk gewaardeerd wordt. Maar ik snap je reactie wel. Want als je iets moet doen, dan heb je vaak juist zin om wat anders te doen.
    Heel toepasselijk: eerste bestelling, Adam eerste mens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa ,ik wil graag de beschrijving. Vind m erg leuk .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kraampakketjes zijn heel inspirerend! In onze familie is ook een kleine babyboom aan de gang, dus ik kom hier zeker nog piepen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk!
    Uit ervaring, het is leuk af en toe iets op bestelling te doen. Heb het ook veel gedaan. maar nu even pas op de plaats sinds een tijdje. Want het is ook leuk om voor mezelf of de kindjes te naaien. En daar kwam ik niet meer aan toe.
    Maar je doekje is weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook wel erg benieuwd hoe je zo'n labeldoekje maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, super mooi! Ik ben benieuwd hoe je die letters zo mooi krijgt!?

    BeantwoordenVerwijderen