donderdag 13 februari 2014

Een neefje!

Gisterochtend heb ik een prachtig neefje gekregen: Jort. Zoontje van m'n zusje en haar man. Gisteravond zijn we even wezen kijken. Wat een prachtig jongetje!


Dit wikkeldeken lag een tijdje te wachten op de 'nieuwe eigenaar' en gisteren kon ik het dus eindelijk geven. Ik heb het patroon 'bij Jo' vandaan. Het is vrij gemakkelijk om in elkaar te zetten en voor de baby lekker warm.
Gistermiddag heb ik nog snel een labeldoekje genaaid. Deze keer met cellofaan er tussen. Dat knispert inderdaad lekker!
Verder ben ik nog bezig met dingetjes haken voor een mobile voor boven de box. Dit wilde m'n zusje nog graag, maar ik heb het nog niet afgekregen. Wordt vervolgd dus!
Fijne dag!


8 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Gefeliciteerd! En wat herkenbaar :) mijn nieuwe neefje is afgelopen zondag geboren. Ik heb een kraampakket in elkaar geknutseld. Dit weekend heb ik tijd voor een update :-)
    Veel plezier met je nieuwe neefje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je neefje , prachtige kadootjes heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! En wat is de wikkeldeken mooi!!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met de nieuwkomer in de familie.
    Leuke deken en bedankt voor de verwijzing naar het patroontje.

    Groetjes
    Patricia x (pats-ditjes-en-datjes.blogspot.be)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie neefje. En wat een mooie en lieve cadeautjes heb je gemaakt!
    Laatst gaf je mij een recepttip in een reactie op mijn blog, de dadelcake van kiwi en zo. Inmiddels heb ik deze al een paar keer gemaakt, hij is heerlijk! Bedankt voor je tip!
    Groetjes, Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd en wat een leuk kado heb je gemaakt, daar zou ik zeker blij van worden

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt ook een leuk labeldoekje gemaakt! Helemaal leuk zo, met naam. En dat sterrenlintje, geweldig!! Ik heb er nog niet wat verkocht, de markt is op 10 mei. Nog even de tijd dus om de voorraad aan te vullen.

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen