vrijdag 8 november 2013

Nog een deken

Kijk, ik begin eindelijk de naam van m'n blog weer wat waar te maken: Marianne haakt. En ik heb heel wat uurtjes gehaakt in de afgelopen paar dagen.

Al een paar keer eerder vertelde ik over het deken voor m'n zusje waar ik mee bezig was. Van de week heb ik maar even alles op alles gezet om het af te krijgen. Dan kun je het in je hoofd ook afronden, ook wel handig...

Ik heb het deken, wat ongeveer 1.40 m x 1.40 m. is, gehaakt met granny stripes en dan op zo'n manier dat de strepen wat overeen komen met de breedte van de strepen op hun stoel. Het deken komt op de bank te liggen, dus dat combineert vast mooi!


Benieuwd hoe je granny stripes haakt? Klik dan even hier. Dit is een heel duidelijk filmpje.

Voor nu een heel fijn weekend! Ik heb geen idee wat voor weer het wordt. Ik hoop een beetje lekker, want dan kunnen we misschien nog even wandelen. Hebben jullie nog plannen?

Groetjes Marianne

3 opmerkingen:

  1. Oh zo'n lekker dekentje is altijd fijn!! En de kleur matcht heel goed bij je bank. Dankjewel voor je beterschapswensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig deken is het geworden!
    En perfect passend bij de zetel en muur :)
    Dit weekend vieren wij de verjaar van onze 2de dochter die 9 wordt.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen