donderdag 24 januari 2013

Granny squares

Voor de zomer van vorig jaar ben ik heel ijverig begonnen met het maken van een aantal felgekleurde granny squares. Ik had toen bedacht dat ik er een kleed van zou gaan maken. Vervolgens ben ik met een aantal andere dingen bezig gegaan, en de vierkantjes verdwenen steeds meer onder alle bolletjes in mijn wolmand. Tijd om ze weer eens op te pakken! Van een hele lieve sinterklaas heb ik het boek 'Granny squares haken' gekregen. Hier staat een geweldige tas in! Ik zag bij haar een variant van deze tas. De buitenkant van de tas heb ik al klaar, althans... de zijkant. De bodem ben ik mee begonnen. En dan binnenkort maar eens op stoffenjacht: Ik wil er natuurlijk wel een binnenkant in met een bijpassend kleurtje. Wordt vervolgd dus!


Ook lagen er nog een aantal andere granny squares in de mand. Deze hebben dezelfde kleuren als een kleed wat ik vorig jaar heb gehaakt. Het is de bedoeling dat hier een kussen van gemaakt wordt. Ik wissel wat af, daar blijf je flexibel bij! ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten